2010-06-15

Konsertlayout

Av DesignAnnique

I januari gick jag på en konsert med massor av tonårsfaktor för mig - Depeche Mode. Jag såg dem i Stockholm för en himla massa år sedan så det var med spänd förväntan vi gick dit. Jag var nog inte lika charmad och tagen efteråt som efter första gången jag såg dem, men det var ändå en härlig upplevelse. Tyvärr hade jag bara mobilkameran och satt läääääängst upp på Malmö Arena (och det är HÖGT upp...:)), men fotot men fotot ger ändå mig känslan tillbaka. Foton behöver inte alltid vara perfekta!


Jag använde en Tim Holtz-mask och lite distress ink för att färga in bakgrunden, passade bra till Maja Design-papprena :)

De urläckra bokstavsstickernsarna, Gem Alphabet Sticker - Pastiche Black, gör sitt för känslan i layouten - jag älskar blinget!


Jag sotade en av de stora vita blommorna från Kort og Godt och dekorerade med en metalldekoration och en svart ros. Blommor behöver inte alltid vara feminina!


Tack för titten!


1 kommentar:

Elisabet sa...

Häftig lo!!
jag tycker att kortet var jättebra. Det passade väldigt bra till stilen på din lo.