2010-06-29

DT-layout för Cards of Maria

Här har jag gjort en DT-layout för Cards of Maria där jag har utnyttjat det underbara pappret Crea Diem; Må du leva och växa  från Maja Design till max. Jag har skurit ut blomman på sidan för att låta den gå in över fotot och använt remsan längst ner på pappret som titel.



Tyllros med nyckelcharm och halvpärlor. Under den rosa rosen har jag en del av en blå tyllros.Jag gillar att pilla sönder dem :)



Jag lät en rosenknopp och en rest av en tyllros (det mittersta som blev kvar när jag pillat bort de andra lagren, jag klistrade tillbaka det gröna runt den) slingra sig upp bakom titeln.

.-.

2 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Tack för din kommentar och på så vis hittade jag till din inspirerande blogg. Underbar layout och underbart foto som passar så fint tillsammans! Jättefint! Kram Emmeli

Elisabet sa...

Helt ljuvlig lo och ett mycket vackert foto. Jag tycker ju om nycklar, så jag föll särskilt för dekorationen.