2010-06-27

Bollen är rund...

...och det är min layout också! Inspirationen kom när det bara flöt på med den här layouten. Det är ju i mitt pysselrum jag hittar mitt flow, oftast i alla fall.. så då fick det bli en layout till min BOM! Och Bollen är rund är en av utmaningarna på Svensk Scrapbookings CC, därav titeln på inlägget och formen på layouten :)


Jag tog ett Prima Paintable och skar ut en cirkel, gillar känslan i det pappret som bagrund. Sen var det två svarta spillbitar med vita prickar på, den med större prickar är från Inkido och den med mindre TROR jag kommer från My Minds Eye. 

Svarta och vita blommor i lager på lager. Här ser det ut som de två svarta skär sig i färg mot varandra, men det ser inte lika hemskt ut i verkligheten :)


Söt textilfjäril som fick ryggdel av svarta halvpärlor från Apidae/Sykompaniet. Bandet som den sitter på, som går rakt över layouten, kommer också därifrån.


Två små brads monterades ihop till en liten dekoration. 


Tack för titten!

Inga kommentarer: