2012-01-03

Saker till julswappen...

Jag hann inte pyssla så mycket som jag tänkt till min mottagare i julswappen, men lite hann jag. 

Minns ni tjuvkiken? Så är såg den ut:


Så här såg det ut "på riktigt" :)


Snörning bak...


...och blommor fram. 

Alla paketen fick stämplade nummerkort, jag rotade fram mina gamla foamis-alfabeten och hittade ett stoooort, de hade jag nästan glömt bort... stämplade med akrylfärg och använde svart till vardagar och rött till lördag och söndag. Sen gjorde jag en djupdykning i juldekorationslådan och plockade lite här och lite där och klämde fast på etiketterna. Olika band på ALLA paket, min mottagare pysslar också så jag tyckte det var en liten rolig twist som dessutom är en ledtråd :) Dessutom är det SNYGGT med band på paket!


Och så ner med alltihopa i en låda och iväg!


Det avvikande röda paketet med vita prickar och riktigt paketsnöre? Det var en för-present för att väntan inte skulle bli så lång, och där hade jag använt en av de nya minikanistrarna från Apidae och stoppat ett par minibadbomber i.. 
Både den runda etiketten på toppern och den blå som sitter på paketet (det står "I väntan på tomten" på den...:)) är utklippta från ett Maja Design-ark.


Tack för titten!

Inga kommentarer: