2012-01-06

Gungkö

På nyårsafton bloggade jag mitt sista alster i Scrapdrakens blogg, min tid i designteamet där är över då det sker stora förändringar hos Scrapdraken. Lite sorgligt, jag har trots allt varit med i ganska många år, men det är dags att gå vidare och göra annat helt enkelt. Här kommer dock layouten jag gjort till sista inlägget:


Strövarna hade en egen gunga och under en föräldragång skulle den visas upp, och ungarna stod (mer eller mindre) snällt i kö och väntade på sin tur. 
Jag hittade det perfekta pappret med moln på och kombinerade det med gult, dels för att lätta upp det lite och dels för att de BRUKAR ha sol. Det var bara lite blötare den här gången...:)

Under molnen satte jag halvpärlor som droppar. Bina är utstansade från ett annat papper och satt med 3D-kuddar.


Tack för titten!

Inga kommentarer: