2012-01-12

Lite ljug...

Lite ljug var det allt igår, det är inte tomt på saker att visa, jag hittade faktiskt ett par snabba enkla julkort jag inte visat upp. Håller på att försöka göra av med mina lager av allt bra-å-ha, och i den kategorin ingår VERKLIGEN filtbårder. Jag köpte och fick en del, och har typ a-l-d-r-i-g använt dem. Jo, någon enstaka gång, men jag vet liksom inte hur jag ska få till det så det blir snyggt. Och så glömmer jag att jag har dem... men nu satte jag mig och blängde på julversionerna och bestämde mig för att en av dem skulle dö före jul. And it is no more! Däremot existerar den fortfarande, fast nu på ett antal julkort! Jag klippte lagom bitar av bården och fäste i kanten på en bit mönstrat papper, på med lite bling och några smådekorationer - och TADA! Totalt fyra julkort föddes och en bit filtbård var död :) Tyvärr missade jag att fota två av korten, men så här blev de kvarvarande:



Som ni ser lyckades jag göra av med lite annan filt också - filtstjärnorna! :) Tror jag lyckades få slut på alla mörkblå, de passade perfekt i färg till filtbården. Nu har jag bara en eländes variant med snögubbar kvar... av julsorterna alltså. De övriga har jag en hel BigPack-låda kvar av, så jag får se om jag kan få tummen loss med dem också... NÅGOT ska de väl gå att använda till??? :)

Tack för titten!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Nu har jag titta på allt du gjort senaste tiden. Surfade runt och hamnade hos dig..bara sådär