2011-03-31

Skisstävling hos LScrapbooking

Idag är en riktigt kreativ dag - jag hann med skisstävlingen hos LScrapbooking också! I höstas blev det mycket lugnare på morgonen, vi kunde GÅ och lämna Y på skolan istället för att flänga iväg med bil till dagis.. och en morgon fångade jag lilla fröken och hennes far när de var på väg. Fotot är väl inte världsbäst, men det är ändå en händelse och känsla jag vill bevara. Dessutom gillar jag fotot som det är :)

Så här blev layouten:


Klammern och bokstäverna färgade jag in med Chipped Saphire, hade inget som passade av sig själv... tyckte också pappret passade så bra med sina skolboksbokstäver!


Genomskinlig dymo-tejp... tycker den blir så häftig!


Tack för titten!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Vilken härlig tolkning du gjort av min skiss. Jätteroligt att du ville vara med och delta hos LScrapbookings skissutmaning för mars! ♥ Emmeli