2011-03-15

Kvällsunderhållning

Nu medan jag är igång och fotar nya semesterfoton så får jag ju fortsätta visa de gamla. Det här en layout om kvällsunderhållningen på hotellet, den som var för barn. Vuxenvarianten var vi aldrig på, dels för att det var på andra delen av hotellet och dels för att det inte lockade det minsta lilla. Vi hade det bättre på vår lilla uteplats, med en kopp te eller en (kraftigt utspädd) drink sittandes pratandes om allt möjligt medan lilla loppan sov.

Barnunderhållningen däremot, det tyckte Y var jättekul. Vi var på en av dem tillsammans och hon var på en till tillsammans med en tjej hon träffade på hotellet och tjejens föräldrar och syskon (så slapp jag...) plus att hon var på Clownen Cocos hundraårskalas. Den kvällen vi gick tillsammans glömde jag ta med kameran, men mobilkameran funkar också även om bilden blir lite grynig och suddig.  Det spelar mindre roll - dokumentationen är viktigare!


Och jag lyckades till och med få med Y på bilden, om än supersuddig, så jag framhävde henne med ett blinghjärta. :)



Glittriga bokstäver och en liten bling.




Tack för titten!

Inga kommentarer: