2012-03-25

Tårtkort

Dagens första alster - ett tårtkort! Som vanligt denna helg - till Scrapdrakens CC. :) Tutorialen finns här, om det är någon mer som vill ge sig på det. Det var riktigt kul, men jag tror inte det är något jag gör igen, det var lite väl pilligt och för mycket som bråkade med mig...

Kortet ihopfällt:


Kortet uppfällt:


Och med ljusen monterade:


 Blomman kommer från någon ranka jag hittade billigt någonstans, en sån man sätter i kransar och sånt. Och så glitterlim och halvpärlor...


I ljusasken gjorde jag några små hål så man kan se vad som är i asken, hålen täckte jag med OH-plast.


Blomarrangemang med lite glitter på...





















Tack för titten!

1 kommentar:

nina sa...

Vad sött och så detaljerat! imponerad av dem som lyckas få det så detaljerat. Själv lyckas jag inte riktigt få det så detaljerat:-(