2012-03-23

Minialbum

Jag gjorde ett minialbum till Scrapdrakens CC, och för själva albumet utgick jag från en tutorial hos cri-kee76. Jag fick hålla det ganska enkelt eftersom det blir rätt bulkigt i sig. Och nu har jag äntligen fått plats med alla småbilderna på ett ställe! Jag funderar på att montera albumet på en layout såsmåningom, men det får vi se.

Framsidan:


Första uppslaget, med lite allmänna strandbilder.


Sen viker man ut den högra delen och så är det fler bilder under.


Andra uppslaget, tjejerna kämpar med en delfin, och de SKA sitta på den alla tre.


De höll på länge, men till sist gick det!


Sista uppslaget, med några bilder på J, en riktig liten tuffing. Det måste man vara när man har fyra stora syskon...:)


Och så slutknorren med var E höll hus medan vi var på stranden...:)


ALLT material är spill - cardstocken är remsor jag fått över när jag skurit ner till 8x8, papprena är upphittade i spillbitsmapparna, rub-onsen är överblivna odds'n'ends och bandet är en stump som blev över när jag packade något bandpaket för Apidae för eoner sen...

Tack för titten!

Inga kommentarer: