2011-08-01

Första dagen

Idag har jag jobbat första dagen på mitt nya jobb. Snacka om att jag är zonkad i skallen, i synnerhet med den kvävande värme vi har just nu... men det gick bra och jag tror de var nöjda med mig också. Blev lite rörigt bara när tjejen jag skulle vikariera för hade hunnit bli sjukskriven så jag fick inte den intro vi hade tänkt oss, och de hade inte bokat in någon ADL-bedömning heller. Normalt sett gör man ju det själv i förväg (i samråd med syrrorna så klart) men det gick ju inte eftersom jag började idag :) Ja, det är alltså ett arbetsterapeutjobb på ett privat äldreboende, och det ska bli jättekul. Jag gillar ju att jobba så, har gjort det innan och trivdes med arbetsuppgifterna, de boende och personalen, så det ska nog bli bra den här gången också.

Inga kommentarer: