2011-06-29

Studentkort med October Stamps-stämpel

För några veckor sedan var det dags för student här hemma och naturligtvis fick kortmakeriverksta'n gå varm... det här kortet gav mina föräldrar till E, ett ogulligt studentkort med en superläcker October Stamps-stämpel som heter Science: Astro #1 och som jag tyckte passade utmärkt till ett studentkort!


Eftersom E aaaabsooooluuut INTE ville ha något pärlhalsband satte jag det på damen istället :)


Ynkepynkeminibokstavsstickers, de är bara sååå söta. De färgade är alltså "normalstora" av typen Adornit!

Papprena är Maja Designs Skärgårdsliv och jag valde stjärnorna och rutmönstret för att knyta ihop det med motivet. man behöver inte göra sjökort med sjöpapper :)


Söta rosor jag fick av Ingela när hon fick rosor i RÄTT blå färg av mig. :)


Tack för titten!

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Det var ju ett läckert studentkort

Ziro sa...

Detta studentkort är också himla fint! Jag storgillar Majas serie skärgårdsliv, de kan användas till mycket!