2011-06-16

Sommartankar

Just nu är det ganska mycket - sommaren är verkligen här och det är skolavslutning i morgon. Jag springer som en liten iller och just det kreativa skapandet här i min pysselverkstad står på sparlåga. Det jag gör är det jag måste (dagens uppdrag - 8 presenter till Ylvas skolpersonal, som de ska få i morgon... GAH! :)) och jag fotar allt eftersom... dock är tiden vid datorn för tillfället begränsad, det är så mycket annat som ska hinnas med också. Jag hoppas att det lugnar ner sig nu snart när student, skolavslutning och sånt är avklarat, men jag är inte helt säker... Ska dock göra ett seriöst försök att få fotona ur kameran och redigera dem så det kan hända NÅGOT här i bloggen :) Det kommer dock inte bli lika bra fart som det varit tidigare i år, men med lite tur kan jag få till lite bloggande under sommaren. Det BORDE gå :)

Inga kommentarer: