2012-04-01

Vill du prova på Liptons härliga pyramidteer?

Jag är något som kallas för en Buzzador, dvs en person som får hem saker att prova själv och låta sina vänner och bekanta att prova också. Det är helt kostnadsfritt och man väljer själv vilka kampanjer man ansöker om att få vara med i.

Jag ansökte självklart om att få testa Liptons pyramidteer, jag är en tedrickare i själ och hjärta (och praktik :)) och det går kopiösa mängder te här hemma. Forest fruit är en gammal bekanting, men de två andra var nya för mig, Earl Grey har jag iofs druckit men inte i pyramidform. Och gröna teer skyr jag vanligen som pesten, så det var nästan det mest spännande...


Nu kan du också få prova de tre sorterna! Jag kör en liten blogcandy med provpåsar med en av varje sorts tepåse i, och dem skickar jag till några av de som är med och sprider budskapet om min blogcandy! Jag har minst 5 provpåsar, det kan bli några till om det är många som vill vara med...

Gör så här: Skriv ett inlägg i din blogg där du berättar om min blogcandy, visar bilden här ovan och länkar till mig senast vid midnatt 15/4. Då är du med i lottdragningen!

Vad jag tyckte om teerna? Jodå, positiv överraskning! Jag har inte druckit Forest fruit sen tiden det var "vanlig" tepåse, och jag tycker frukstmaken kommer fram bättre. Earl Grey är Earl Grey, och det kände jag inte någon större skillnad på tyckte jag, det är ingen absolut favorit sen tidigare och steg heller inte på listan, men det är ett helt OK te. Den stora överraskningen var nog faktiskt det gröna teet, jag tycker oftast grönt te smakar (övervisset) hö, fullkomligt meningslöst och trist. Och jag gillar INTE svarta teer med citrus i... men det här var något annat, en mjuk mild smak med distinkt apelsin/mandarin-smak

Vill du också bli en Buzzador? Använd då gärna den HÄR länken och registrera dig, så ser de att du är värvad av mig. Vill du veta mer först? Följ då den HÄR länken, så får du mer information.

Inga kommentarer: