2012-04-03

Rosaglittrig ask

Okej, den SKULLE bli röd och svart och kinky. Det blev den INTE :) Hittade inga papper och hittade inga dekorationer och så hittade jag det rosaglittriga pappret, och sen utgick jag från det... och rååååsa blev det och glittrigt blev det! :) På Scrapdrakens CC fanns en utmaning där man skulle glittra en ask, och i den utmaningen deltog jag med den här asken!


Glitterlim runt myntspringan, och så en bling- och pärlswirl som sitter över i stort sett hela locket.


Liten silvrig charm, en sirlig ängel.


Resten av blingswirlen.. och så ett upphittat band i tyll och halvpärlor, hade glömt att jag hade det. TROR det komemr från Barbieklädsdesigntiden... under det ett självhäftande sammetsband som jag satte lite extra bling på. Här ser man också bättre glittret på pappret...


Tack för titten!

Inga kommentarer: