2012-02-22

Säljer kokböcker...

Nu var jag tvungen att rensa lite - jag har dille på kokböcker och har precis köpt en trave nya... Vi får inte plats längre så jag rensade ut några av de jag redan använt recept ur, och tänkte kolla om det är någon här som är intresserad. Det är alltså inte kokböcker jag är missnöjd med, jag får bara inte plats med dem längre! Maken har satt restriktioner på hur mycket hyllplats det blev för kokböcker i köket och nu var det fullt.. och lite till :)

Porto tillkommer, jag skickar så billigt som möjligt och kan även skicka med Schenker/DHL om det blir billigare. 

Ät fet mat, 152 sidor. 95 kr



Våra bästa GI-recept, 136 sidor. 95 kr


Barnens GI-mat, 127 sidor. 85 kr.



Blodsockerblues i köket, 160 sidor. 120 kr.

GI för hela familjen, 160 sidor. 100 kr.


Helt naturligt. Tror den är slutsåld på förlaget, det var det enda jag kunde hitta om den. 100 kr.




Klaras goda GI-dagar, också denna slutsåld på förlaget. 100 kr.


Intresserad? Lägg ett meddelande till mig i kommentarsfältet, var noga med att ange din mailadress också så kontaktar jag dig så snart jag kan. Om du inte vill att din mailadress ska ligga kvar så gör en liten kommentar om det så raderar jag kommentaren så snart jag läst den!

Den här annonsen finns ute på flera ställen, och jag går i tidsordning om det är flera som vill ha samma.

Psst.. det kommer viktväktarkokböcker och en hel del annat också med tiden, det var som sagt var mer än överfullt av kokböcker... :)

Inga kommentarer: