2011-09-25

Sånt jag inte hinner längre...

En gång i världen sydde jag massor. Det hinner jag inte längre - däremot hittade jag lite bilder på saker jag har sytt. :) Håll till godo, här kommer först mina mjukisdjur som jag sydde MÄNGDER av, och som fanns i många bebisars leksakskorgar i slutet på 90-talet...:)



Småååå bilder, men man ser väl att det är sjöhästar och käppdjur? :)

Kan inte någon nära få en bebis så jag "måste" sy lite sånt igen??? :D

Ska rota vidare bland mina gamla foton, jag tror det finns en del foton på saker som gav mig mitt nick DesignAnnique en gång i världen... nu sitter det så fast så det spelar ingen roll om jag designar något eller inte... :)

1 kommentar:

Tiggy sa...

Hihi min systerson på 15 månader älskade sjöhästen näär han växte upp. Kunde sitta och snutta med fransarna i trans hur länge som helst. ;)

Jättesöta är dem!