2011-07-08

Olivia

Idag visar jag en layout jag har gjort med papper från Maja Designs serie Lantliv i Scrapdrakens blogg. För att göra det lite roligare för ögat har jag jobbat både med de fullstora papprena och med papper från 6x6 paper pad. I blocket är mönstrena krympta för att passa till mindre ark, vilket kan ge rätt snygga effekter. Jag har använt remsor av Lantliv - Köksträdgård, Lantliv - Sommarbris och Lantliv - Doft av ängsblommor i både stora och små ark samt Lantliv - Älskade sommartorp i stort ark.


 Ljuvligt vacker gardenia.




Jag har också gjort ett minikort med resterna där man ännu tydligare ser skillnaderna mellan de olika storlekarna på papper.


Ja, vilket som är vilket är väl överflödigt att berätta? :)

Jag använde ljuvligt gröna halvpärlor till dekoration.


Tack för titten!

2 kommentarer:

Stephi sa...

va fin Lon är med Olivia

Elisabet sa...

Mycket vackert och stilrent.
Den underbara blomman passar utmärkt med det grönrutiga papperet.