2012-05-07

Fladdermus

Sötaste fladdermusen i stan! :) 

En Liten Butik har en utmaning den här månaden att man ska göra en layout helt utan blommor - och det är det ju :) Har massor av andra små detaljer, men inte en blomma så långt ögat räcker :)


Trädstammarna är mistade med en mask och sen dekorerade med små små blingstenar i lila . De var lite plain jane innan, så blinget gjorde verkligen det där lilla extra.


Fynd i öljettsamlingen. Misstänker att de börjar närma sig 10-årsstrecket - MINST :)

Liten spindelcharm.. *ryyyys*

Ville inte ha titeln för överväldigande så jag gjorde som en pysselkompis ofta gjorde (fast med min egen twist, som vanligt :)) och gjorde remsor med bokstavsstickers på. Och så blev jag av med den där ramen, den har också funnits i samlingarna lääääänge. Jag tror bestämt Use Your Stash är nyttig för mig :)


Tack för titten!

Inga kommentarer: