2011-12-03

Mata ankor

I det allra första numret av den nya tidningen Inzpira fick jag vara med på ett hörn och visa upp en av mina layouter! Jepp, jag är mallig för det :) Jag skickade in ett bidrag till deras layoutskiss och så här blev resultatet:


Fotona är tagna när vi var på väg hem från vår Legolands-semester, två tjejor och deras mammor. Vid fikapausstoppet stannde vi vid en liten damm och där fanns ankor att mata med de ganska trista mackorna :)

På skissen fanns två svaga cirklar och dem gjorde jag med hjälp av ett par kakservetter/tårtpapper och lite glimmermist.. och så lite ljusgrön bling här och var förstås! :)


Mina sparade hydrangeor.. men här var de bara så rätt...:)


Rutigt band från samlingarna, puffiga thickers av något slag och så de fyrkantiga små bokstavsstickersarna så är såååå praktiska.


Tack för titten!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Så fin! Blomsterrankan är verkligen otroligt vacker!

Tiggy sa...

Så himla läcker LO, älskar färgerna.